רכישת כרטיסים

שאלות ותשובות

איך ניתן להזמין כרטיסים כמנוי?

כדי שהמערכת תזהה אותך כמנוי יש להתחבר לאתר רכישת הכרטיסים עם פרטי המנוי.

בעת הרשמה ראשונית למערכת שם המשתמש הוא כתובת המייל איתה נרשמתם והסיסמה היא 12345 (מומלץ להחליף סיסמה באזור האישי לאחר ההתחברות).

מה הם ימי ושעות הפעילות של הסינמטק?

הסינמטק פתוח בימי שני –שבת.
יש להתעדכן לגבי שעות הסרטים והפעילויות באתר ובפרסומים השונים.

האם כל אדם חייב כרטיס?

כן

האם המקום נגיש?

כן, ניתן לקרוא מידע נוסף בהצהרת הנגישות.

מה הכתובת של הסינמטק?

גולדה מאיר 6 חולון, להגעה ב-Waze יש לכתוב "חניית המדיטק".

האם יש חניה במקום?

כן. ישנה חנייה חופשית במתחם.

איך ניתן לבטל כרטיס שהוזמן?

ניתן לבטל כרטיס עד 6 שעות לפני ההקרנה בהודעת וואטסאפ 052-4334448 או בטלפון 1800-20-29-30 או במייל [email protected].

מה התוקף של מנוי שנתי/כרטיסייה?

שנה ממועד רכישת המוצר.

מה לעשות אם לא קיבלתי במייל את הכרטיס הדיגיטלי?

ניתן לפנות לשירות הלקוחות בהודעת וואטסאפ 052-4334448 או בטלפון 1800-20-29-30 או במייל [email protected] בכל מקרה ניתן גם לגשת לקופות ולהנפיק את הכרטיס.

מה לעשות אם לא קיבלתי במייל את הכרטיס שלי לסרט?

ניתן להגיע מספר דקות לפני האירוע ולמשוך מעמדת הסינמט או מהקופות בכניסה לסינמטק.

האם יש צורך במנוי לסינמטק?

ניתן לרכוש מנוי וניתן לרכוש כרטיס לכל סרט/פעילות בנפרד.